Sunday, January 30, 2011

Kouda Entry_214: Battle II

214 - 00

 

214 - 01   02214 - 03

 

 

214 - 04

 

 

214 - 05   06

 

214 - 07   08

214 - 09   10

214 - 11   12

 

214 - 13 14

 

My god, I had this draft for a week already. Lama gila mau siap this one. Ada je benda yg distract aku. Thesis la, lab report la. Penat doh.

Ok, long story short; my stomach was burning the other day. It’s been so long already, I forgot what day it was. Hahaha.

 

I probably shouldn’t do full-colored entries like this too often. It takes so long to work on the colors. I have zero coloring skills. That’s why. Might as well be color blind. D:

 

I’m so sleepy!! Nak sambung baring2! Gwaaaaghh!!

 

 

THEmuch delayedEND

 

del.icio.us Tags: ,,,

Thursday, January 20, 2011

Kouda Entry_213: Surprise

 

Note; This entry is short. And kinda gross…

213 - 1

 

213 - 2 3

 

 

213 - 4

 

Guys, next time, please double check before you leave the toilet.

 

 

THEgo double check nowEND

 

del.icio.us Tags: ,,

Friday, January 14, 2011

Kouda Entry_212: Kosmo

212 - 1   2

212 - 3

212 - 4   5my infamous “senkou idou(Flash Movement) technique!
padahal the laptop was just 2 inches away kot.

212 - 6

212 - 7   8

 

*  *  *

 

212 - 9

212 - 10   11

Yay! I got into Kosmo, a local newspaper~!! Tetiba termasuk “appearing in a paper” in my list of achievements. Lol.

Click here if you wanna read the online entry:-
To Kosmo’s online page.

Click here if wanna know about the “senkou idou” in action:-
Kouda Entry_201: Third Language (Final Chapter)

 

It’s really kool that there are more people visiting this blog ^_^. Hope you guys enjoy reading the entries. And I’ll be sure to keep more coming :).

 

212 - 12

If Sen doesn’t kill me first, that is…

 

THEseriously famous?END

del.icio.us Tags: ,,

Sunday, January 9, 2011

Kouda Entry_211: Haircut

Keeping to my New Year’s Resolutions, and blogging more~. :D

210 - 1   2

 

210 - 3

 

210 - 4

 

211 - 5

 

211 - 6

 

211 - 7

 

I got a haircut just before New Year. My hair wasn’t really long. I was just tired of it getting out of control.

So, I let the barber do his thing.

 

It stands on it’s own now, for some reason. Creepy~.

I think I’ll let it grow out a bit more next time.
( I don’t want Sen throwing me out of the blog again. D: )

 

 

THEwhaa…wait! Noo!!!END

del.icio.us Tags: ,,,,

Friday, January 7, 2011

Kouda Entry_210: New Housemates

Another video blog~.

Watch it on Youtube to get the full HD feel. Cewah.

 

Kouda Entry_210: New Housemates

 

I was actually working on a comic strip for Entry_210. But then I heard my housemates yelling and screaming. So, I thought I’d capture the moment. :D

PATTY-CAKE reference: Cats Playing Patty-cake, what they were saying...

 

I’m still finishing up the comic strip. I might post it later today, or tomorrow.

 

 

THEmessy roomEND

del.icio.us Tags: ,,

Sunday, January 2, 2011

Kouda Entry_209: Obligatory New Year’s Post

It’s already 2nd January! Fail! Uwaaghh! I’ve been so epic lazy lately. =_=;

Well anyways, here’s my list of resolutions for 2011..

smaller

Number 3 is super vague. Lol.

The little sketchy stuff at the bottom is something I’m working on for the blog. For you guys la ni. I’m nice kan. Haha.

Kyo! Mana comic strip!? Stop being so lazy! Hish!

I think I need to exercise more. The lack of blood flow is making me lazier and lazier. :(

 

THE2011’s firstEND

 

del.icio.us Tags: ,,